Wednesday, April 18, 2007

Gambar anak-anak

17 comments:

loveujordan said...

hahahaha..cute sangat....mentang-mentang si adik tu kecik tak tau apa-apa, macam-macam gaya kena 'buli' untuk posing....

KAMATO said...

comel anak engkau

Mama Sarah said...

ha ah. mmg comel.

kakak ngan adik macam sama besar :)

NBK466 said...

Naper banyak gambar ADIK dari KAKAK? Cian KAKAK...

cikdinz said...

loveujordan - cute yeik. dah besar dah. takleh kena buli. nnt dia balas balik..heheheee...

kamato - makaseh...

mama sarah - sampei orang cakap anak kembar.

nbk466 - gambar kakak tak banyak lam stock. sbb masa tuh takde kamera digital....hua..hua..hua..

Helena said...

cutenya..... hehe.... teringat Helena time zaman2 dulu, masa my kids besar2 camtu....

yus said...

cutenya!!

Yelah..kakak n adik mcm sama besar ajer..

Kak Lady said...

Suka kan amik pic anak2 masa diorang kecik2...cute sgt...

Mata hitam adik tu bulat...

13may said...

hahha....

Kaklong said...

salam,

comey anak2 :D

NBB said...

er..macam mana nak komen ni ye, gambar ni asik bergerak aje. macam mana nak kasi diam eh.. er..alamak, tak jadi le nak tinggal komen. tapi dah tertaip pulak ni haa. eish..

anggerik merah said...

comei nya dua beradik ni.. soon the third one is coming kan..

maklang said...

bulatnya idung adek....comei2 belaka...

lindosh said...

amboi posing muncong tu ehheeh

cikdinz said...

helena - ingat sampei bebila kan...

yus - ada orang cakap mcm kembar. tapi skang dah beza sgt..

kak lady - nnt letak gambar terbaru. lagi besar mata...

13may - hahahahaaaaa...

kaklong - terima kaseh.

nbb - apalah doc nih.....heheheee..

anggerik merah - coming soon. comel cam abang ngan kakak dia kot...

maklang - idung bulat tuh ikut atuk dia...

lindosh - ada posing yg lagi dasat. nnt lah download..

achik said...

comelnya anak2 cikdinz... suka tgk gambar adik comot makan eskrem.. sgt comel... :D

cikdinz said...

achik - gambar tuh nak anto masuk majalah ok tak...