Sunday, August 5, 2007

Perjalanan yg jauh

Lama dah takde n3 baru. Bukan hape, aku banyak hal. Yg itu lah, yg ini lah. Itu yg korang asyik tengok slide bola jerk. Inilah yg berlaku kat aku.........

13 July - Perlawanan bolasepak persahabatan, Stadium Paroi.




14 & 15 July - Kemas rumah sbb nak pindah.




18 July - Aku ambik cuti. Hantar mak ke Putra Specialist Hospital, Melaka. Besok mak nak kena operate tulang.




19 July - Pergi Melaka. Mak operation pagi. 3 jam kami menunggu. Dah tengahari baru selesai.

20 July - Pergi Melaka lagi. Melawat mak.

21 & 22 July - Kemas rumah baru. Pasang rel langsir ngan langsir. Tengok orang pasang grill baru, pasang kabinet baru. memacam lagilah....

23 July - MC.


28 July - Pindah rumah baru.




4 Ogos - Masuk hutan. Pergi survey Gunung Besar Hantu, Jelebu.

18 comments:

13may said...

mak aiii...padat!

tak letih ker abg din???

hahha :D

loveujordan said...

Tengok jadual cikdinz pun akak dah penat,belum buatnya lagi..

take care !!

Gunung Besar Hantu, ada lagenda hantu besar ke ???

cikdinz said...

13may - tak letih kau cakap. mau nya tak letih. dah setengah nyawa dah....heheheee...

loveujordan - apa nak buat kak, tanggungjawab...heheheee...
gunung besar hantu ni banyak misteri. sampaikan guide tu pun taknak citer. dah balik nnt baru citer.....

Achik_Sufi said...

salam,
moga c hat slalu...

NBK466 said...

Emmm KPJ S'ban tak leh buat ke kes mak ko tuh Che Dinz sampai kena buek kat Melako?

p/s : Masih menanti invataion makan2 dirumah barumu..Takat makan kat kedai tak DITERIMA PAKAI!!!

D said...

WoW! Rumah baru..!!! Tak pe, kan ke Cikdinz ni athlete... bisa diatur.

k.d said...

Waahh...cantik nye rumah dia! Kat mana tu?

Selamat berpindah yee...

lindosh said...

rumah baru kat mana?

MULAN said...

lawa la rumah baru...

cikdinz said...

achik sufi - sihat lah ni. sbb ada aktiviti jer. sihat dan penat achik woi.......

nbk466 - dah refer tapi banyak lak cekadak nyo. jadi gi melako lah. best lah sepital tuh...

d - lari berganti-ganti tapi tak habeh-habeh. pelik lah....

kd - cantek ye. makaseh. kembang kejap lah orang puji. dah tak leh sambung taip dah.....

lindosh - kawasan yg indah dan berlatar belakang kan Gunung Angsi.pepagi mcm kat Genting....

mulan - baru ni lah dapat beli umah . dah 10 tahun asyik menyewa jer....heheheeee...

Mummy Rizq said...

cantiknya umah.. tu gambar umah baru ker?

Mak dah sembuh????

zino said...

cikdinz
kunjungan balas...

terlalu sibuk nampak nya.. ingat kan zino je sibuk hehe

Faruha said...

Seronoknya dapat masuk rumah baru idaman kalbu...
Dah buat kenduri ke Ckdinz?

Zakiah said...

selamat pindah...buat house warming la che din..jagan luper buat entry rumah baru...

cikdinz said...

mummy rizq - itu lah umah baru. malulah eihhhh.....

mak dah ok. now recovering...

zino - sesamo lah sibuk. nak buat camne....

faruha - anak-anak yg paling seronok. sibuk bagitau semua orang, dia dah ada umah baru...

kenduri lom buat lagi. takdo budget.heheheheeee...

zakiah - house warming pon lom buat.
nntlah buat n3 pasal umah yeik...

pB said...

wah....

puasa ni kat rumah baru lah yer ...

beraya pun kat umah baru ...

mesti excited sakan ...

achik said...

semoga mak cikdinz cepat sembuh..

wah cantiknya rumah baru.. :)

cikdinz said...

pb - alhamdulillah. mmg dah plan nak puasa dan raya kat umah baru. tercapai jugak hasrat...

achik - makaseh.

rumah baru, mestilah excited. asyik nak suruh orang datang jer...heheheheee...